Pages

Thursday 20 June 2013

Bahan Membuat Jamu Ayam

Ada beberapa bahan untuk membuat jamu ayam, tetapi belum dapat dipastikan hasilnya kerana bahan-bahan ini juga didapati dari internet.Belum pernah dicuba lagi. Masih dalam proses mencari bahan bahannya.

1. Halia
2. Cekur
3. Bawang putih
4. Limau nipis
5. Serbuk kopi
6. Madu asli
7. Merica ( ini yang saya tak tahu apa benda ni dalam bahasa melayu)

Saya akan mencuba bahan bahan ini untuk jamu ayam, jika ianya menghasilkan keputusan yang memuaskan , saya pasti akan memberitahunya kelak. Tunggu laporan saya kelak.

Jika ada rakan rakan yang pernah mencubanya sila maklumkan kepada saya. Terima kasih atas keprihatinan anda.

2 comments:

  1. Replies
    1. Terima kasih bro... nnti saya akan mencuba bahan2 ini... kesibukan kerja penghalang analisis.

      Delete